fbpx

Бізнес, що змінює країну: Група Компаній “ЛІГА” перемогла у Національному конкурсі кейсів з КСВ

 

17 грудня 2018 року в «IQ Business-Center» відбулась конференція «Бізнес, що змінює країну» та нагородження ювілейного Х Національного конкурсу кейсів з корпоративної соціальної відповідальності. Організатором традиційно виступив Центр «Розвиток КСВ» за підтримки EY. Основною темою Конкурсу кейсів 2019 стали «Цілі Сталого Розвитку і внесок українського бізнесу в їх досягнення». Всі кейси компаній оцінювалися міжнародними експертами, українськими представниками компаній – учасників Конкурсу кейсів з КСВ та молодими підприємцями. 

В Конкурсі кейсів з корпоративної соціальної відповідальності взяли участь 34 українські компанії, які протягом вересня-листопада 2019 року подавали свої кращі КСВ-практики у форматі «проблема-рішення-результат».  

Кейси компаній оцінювали міжнародні експерти за чотирма основними критеріями: інноваційність, діалог зі стейкхолдерами, довгострокові результати проєкту для компанії і суспільства, формат опису кейсу. В цьому році кейси оцінювали експерти з 6-ти країн, а саме: Невен Марінович (Сербія), Мафалде Евангеліста (Португалія), П’єр Мазо (Франція), Агнес Алксне (Латвія), Томас Серцовіч (Ірландія) і Томас К’єгард (Данія). Всі експерти є представниками організацій із просування соціальної відповідальності бізнесу в своїх країнах. 

Головну нагороду Конкурсу отримала ГК ЛІГА у номінації  “Бізнес, що змінює країну” з кейсом “Всеукраїнський флешмоб #letshelpbabusya” від МБФ Let’s help (партнер Liga.net). Проєкт покликаний привернути увагу громадськості і держави до проблем українських пенсіонерів. Командою МБФ Let’s help з 2018 року проведено вже сім хвиль Всеукраїнського флешмобу #letshelpbabusya, раніше відомого як #letshelpbabushkas. За цей час до акції долучилося  більше ніж 900 волонтерів з усіх регіонів України (з понад 35-ти міст та сіл), у тому числі 100 волонтерчиків. Загальна сума, що була витрачена на оплату чеків під час проведення семи хвиль флешмобів, сягнула 550 000 грн. і було оплачено 32 221 чеків. У флешмобі традиційно беруть участь співробітники компанії-партнерів Let’s help, селебрітіс, лідери думок та блогери. До попередніх флешмобів долучилися  Народна артистка України Наталія Могилевська, Дар’я Малахова, Ольга Навроцька, Marko Halanevych (Dakhabrakha), спортсмени, волонтери із Патрульної поліції Києва, підопічні із дитячого будинку м. Славутич та учні КНЗ “Бердичівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат”. 

Інші учасники  Національного конкурсу кейсів з КСВ отримали нагороди відповідно до цілі, за якою був поданий їх проект. 

Кращий корпоративний внесок в Ціль сталого розвитку №1 «Подолання бідності у всіх її формах та усюди: компанія “Альфа-Банк” за проєкт “Банк добра”.

Кращий корпоративний внесок в Ціль сталого розвитку №3 «Забезпечення здорового способу життя та сприяння благополуччю населення усіх вікових груп” – компанія “Люксоптика” з соціальним проєктом “Здоровий зір”.

Кращий корпоративний внесок в Ціль сталого розвитку №4 «Забезпечення всеохоплюючої та справедливої якісної освіти та заохочення можливості навчання впродовж усього життя для всіх» – компанія “Кока-Кола Беверідж Україна Лімітед”  та ГО “Освіторія” за спільну реалізацію освітньої програми на підтримку дітей зі шкіл-інтернатів.

Кращий корпоративний внесок в Ціль сталого розвитку №8 «Сприяння поступальному, всеохоплюючому та сталому економічному зростанню, повній і продуктивній зайнятості та гідній праці для всіх”  – компанія “Syngenta” з проєктом #Happywithsyngenta – з турботою про кожного.

Кращий корпоративний внесок в Ціль сталого розвитку №9 «Створення стійкої інфраструктури, сприяння всеохоплюючій та сталій індустріалізації та інноваціям” – ДП “НАЕК” “Енергоатом” за конкурс інноваційних ідей у весняній школі – 2019. 

Кращий корпоративний внесок в Ціль сталого розвитку №10 “Скорочення нерівності всередині країн і між ними» – Агентство “Isobar Ukraine“ за проєкт стажування та працевлаштування глухих та слабочуючих людей у сферу реклами та IT.

Кращий корпоративний внесок в Ціль сталого розвитку №11 “Сприяння інтегрованості, безпеки, пристосування до змінюваних умов та сталості міст” –  ПАТ “Запоріжсталь” за конкурс соціальних ініціатив “Ми – це місто”.

Кращий корпоративний внесок в Ціль сталого розвитку №12 «Забезпечення переходу до раціональних моделей споживання і виробництва»: компанія “Агрофорт” за освітньо-екологічний проєкт “Життя без сміття”. 

Кращий корпоративний внесок в Ціль сталого розвитку №13 “Захист і відновлення екосистем суші та сприяння їх раціональному використанню, раціональне лісокористування, боротьба з опустелюванням, припинення та повернення назад процесу деградації земель і зупинення втрати біорізноманіття” – ГК “Фокстрот” за корпоративний рейтинг еко-відповідальних працівників “Тут працюють далекоглядні”.

Кращий корпоративний внесок в Ціль сталого розвитку №17 “Зміцнення засобів здійснення й активізація роботи в рамках Глобального партнерства в інтересах сталого розвитку” – міжнародна компанія “МЕТРО” за ініціативу “Ти зможеш – Метро допоможе”, спрямована на боротьбу з голодом та зменшенням кількості відходів у харчовій промисловості. 

 

Довідка: 

Про Конкурс кейсів з КСВ: започаткований у 2009 році, Конкурс перетворився в єдину національну премію відзначення проектів соціальної відповідальності компаній. В 2019 році Конкурс відмічає десятиріччя (у 2014 році Конкурс не проводився). Організатором виступає Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності». Постійним партнером Конкурсу є міжнародна консалтингова компанія EY. З 2016 року незмінною темою конкурсу є Глобальні Цілі сталого розвитку 2030 – ключові напрямки розвитку країн, що були ухвалені на Саміті ООН зі сталого розвитку, і нараховують 17 цілей, яким відповідають 169 завдань.

Про Центр “Розвиток КСВ”: експертна організація в Україні з відповідального ведення бізнесу та розвитку корпоративної соціальної відповідальності. Пріоритети Центру «Розвиток КСВ» – розвиток КСВ, бізнес і університети, працевлаштування молоді та залучення дівчат в технологічні професії. 

Група Компаній «ЛІГА»:  об’єднання незалежних інноваційних бізнесів, які успішно діють на різних ринках з 1991 року.  Сьогодні до складу Групи входять 13 незалежних компаній, які працюють у 25-ти напрямках бізнесу, що поділяють єдину місію, філософію та принципи ведення бізнесу.