fbpx
Ефективне спілкування з клієнтом. Лайфхаки від маркетолога лідера ринку.
% 
Зібрано: 2 300 UAH
Необхідно: 0 UAH
SMS
Ефективне спілкування з клієнтом. Лайфхаки від маркетолога лідера ринку.
Підтримали Александр П, Зерняха Юлія, Зоя, Эльмира и Валерия та Марина Рященко
Розмір благодійного внеску
UAH
Please enter valid amount
from 20 to 50000 UAH
Спосіб платежу
Liqpay
Персональні дані
Ви повинні прийняти Умови, щоб продовжити

Ми надішлемо повідомлення про отримання пожертви на ваш email

Awaiting for the safe payment page redirection...
Перенаправлення на безпечну сторінку платежу...

Договір – оферта

Публічна оферта про надання добровільної благодійної пожертви
Ця оферта, адресована невизначеному колу осіб – фізичним і юридичним особам – відвідувачам сайту в мережі Інтернет: https://letshelp.com.ua (далі – Сайт), далі іменовані «Благодійник», і є офіційною і публічною пропозицією Міжнародного благодійного фонду «Давай допоможемо!», далі іменується «Фонд», в особі директора Бондаренко Ольги Григорівни, що діє на підставі Статуту, укласти договір благодійного добровільного пожертвування (далі – договір), предмет і істотні умови якого вказані нижче:

Терміни та визначення:

Акцепт – повне і безумовне прийняття Публічної оферти шляхом вчинення дій по здійсненню грошового переказу за допомогою платіжних форм і засобів розміщених на Сайті, а також шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Фонду через установи банків. Моментом Акцепту є дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Фонду.

Платіж – добровільна благодійна пожертва.

Добровільна благодійна пожертва – здійсненний Благодійником грошовий переказ для досягнення цілей, завдань, напрямів та видів статутної діяльності Фонду відповідно до Договору та Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».

Предмет договору:

Предметом цього договору є безоплатна передача Благодійником на користь Фонду грошових коштів для досягнення цілей, завдань, напрямів та видів статутної діяльності Фонду.

Акцепт Договору означає, що Благодійник згоден з усіма його положеннями, він повною мірою усвідомлює предмет Договору і мету збору пожертв.

Договір укладається шляхом безумовного та повного приєднання Благодійника до цього Договору та прийняття всіх істотних умов Договору.

Благодійник і Фонд, керуючись ст. 207, ч. 2 ст. 639, ст.ст. 641, 642 Цивільного кодексу України, ст. 7 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації», погоджуються, що Договір вважається укладеним у письмовій формі без підписання письмового примірника Сторонами з моменту вчинення Благодійником дій, передбачених Договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору,.

Договір розміщено на сайті https://letshelp.com.ua у вільному доступі та у спосіб, що забезпечує ознайомлення зі змістом цього Договору кожної особи, що звертається до Фонду.

Благодійник не може запропонувати свої умови Договору.

3. Права і обов’язки Сторін:

Фонд має право:

– Отримувати добровільні благодійні пожертви і використовувати їх для досягнення цілей, завдань, напрямів та видів статутної діяльності Фонду відповідно до Договору та Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».

– За проханням Благодійника надавати звіт про отриману добровільну благодійну пожертву та її використання.

Благодійник має право:

– Перерахувати добровільну благодійну пожертву на рахунок Фонду у спосіб зазначений у Договорі;

– Попросити звіт з використання добровільного благодійного пожертвування.

4. Місце проведення збору коштів:

Збір добровільних благодійних пожертв проводиться на території будь – якої з країн світу.

5. Термін збору коштів:

Збір добровільних благодійних пожертв триває до моменту ліквідації Фонду, якщо інший термін не буде визначено Фондом.

6. Порядок загального доступу до звітів Фонду

Доступ до звітів Фонду здійснюється шляхом розміщення їх на Сайті в рубриці «НАШІ ПРОЕКТИ» _Новини проекту.

Інша інформація може надаватися Фондом в порядку і в терміни, передбачені законодавством України.

7. Всі витрати по сплаті сум, пов’язаних з перерахуванням пожертвування, несе Благодійник.

8. Інші умови

Благодійник самостійно визначає розмір добровільного благодійного пожертвування.

Пожертва є добровільною та не підлягає поверненню.

Благодійник несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при перерахуванні Пожертви.

З метою дотримання Закону України «Про захист персональних даних» і належного виконання умов Договору Благодійник дає згоду на обробку персональних даних.

До відносин між Благодійником і Фондом застосовуються положення українського законодавства.

Ефективне спілкування з клієнтом.
Лайфхаки від маркетолога лідера ринку

Тривалість: 3 години

Ви – професіонал високого рівня, а міжнародні корпорації не стоять у черзі за вашими послугами? Ви регулярно розміщуєте рекламуі публікуєте статті на https://ligazakon.net/, а все ще не на верхніх щаблях рейтингів? Ви відправили клієнту листівку на Новий рік, а він доручив роботу конкурентам?

При умові, що перше твердження про професіоналізм – правда, все інше – наслідок відсутності професійних маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями.

На майстер-класі ми будемо вчитися налагоджувати контакт з іншими людьми так, щоб:

  • вони стали вашими клієнтами;
  • клієнт знову і знову повертався до вас і ціна не була вирішальним фактором;
  • ваш прибуток не залежав від відсутності внутрішніх комунікацій;
  • отримувати зворотній зв’язок з приводу (не)задоволеності клієнта;
  • виходити з честю і гідністю з будь-якої важкої ситуації з клієнтом.

 

Кому буде корисно:

  • Юристам, які хочуть стати керуючими партерами своїх фірм
  • Юристам, які хочуть стати юридичними директорами глобального рівня
  • Юристам і студентам, які хочуть стати справжніми професіоналами в юриспруденції
  • Менеджерам з розвитку бізнесу і маркетологам для власного розвитку
  • Всім, хто вважає, що весь світ може стати його клієнтом

 

За результатами майстер-класу ви:

  1. Сформуєте розуміння, що таке клієнтоорієнтована комунікація і як правильно її будувати.
  2. Отримаєте ефективні інструменти побудови клієнтоорієнтованих комунікацій у себе в компанії в цілому і для себе особисто зокрема.
  3. Розвинете вміння і гнучкість в налагодженні необхідних контактів, а також комунікацій зі справжніми і перспективними клієнтами.
  4. Розберетеся, які бувають психотипи клієнтів, що і як з ними робити, щоб вони залишалися клієнтами.

 

Тренер Вікторія Єсауленко

  • Досвід в PR і маркетингу – 17 років
  • Сертифікований бізнес-тренер
  • Член Спілки журналістів України
  • Колумніст Forbes Women Ukraine, НВ, MMR, Mind!, WoMo
  • Автор книги “Жіночі секрети в PR технологіях”, “Бажаю щастя в особистому житті. Маркетинг”
  • Кращий маркетолог юридичного ринку 2017 та 2018 р.р. за версією видавництва “Юридична практика”
  • Спікер TEDx Women
  • Спікер FuckUp Nights
  • Спікер “Часопис”, Академія консалтингового бізнесу, спікер Вища школа комунікацій, ACC, EBA, АПУ

 

Освіта:

  • Chartered Institute of Marketing,  Postgraduate Diploma in Marketing
  • Студія театральної імпровізації “Чорний квадрат”

 

Попередній досвід:

  • Директор по маркетингу ЮФ “Астерс”
  • Marketing Communication Manager ING Ukraine
  • PR і маркетинг директор NAI Pickard
  • PR директор радіостанції EuropaPlus

Вартість участі від 350 грн, та ми не обмежуємо Вас у сумі благодійного внеску.

ВАЖЛИВО! Всі кошти, зібрані від проведення, заходу будуть передані на реалізацію програми «Гідна старість» МБФ Let’s help 

 

500 UAH
Александр П /
350 UAH
Зерняха Юлія /
350 UAH
Зоя /
700 UAH
Эльмира и Валерия /
400 UAH
Марина Рященко /
{Description}

Ефективне спілкування з клієнтом.
Лайфхаки від маркетолога лідера ринку

Тривалість: 3 години

Ви – професіонал високого рівня, а міжнародні корпорації не стоять у черзі за вашими послугами? Ви регулярно розміщуєте рекламуі публікуєте статті на https://ligazakon.net/, а все ще не на верхніх щаблях рейтингів? Ви відправили клієнту листівку на Новий рік, а він доручив роботу конкурентам?

При умові, що перше твердження про професіоналізм – правда, все інше – наслідок відсутності професійних маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями.

На майстер-класі ми будемо вчитися налагоджувати контакт з іншими людьми так, щоб:

  • вони стали вашими клієнтами;
  • клієнт знову і знову повертався до вас і ціна не була вирішальним фактором;
  • ваш прибуток не залежав від відсутності внутрішніх комунікацій;
  • отримувати зворотній зв’язок з приводу (не)задоволеності клієнта;
  • виходити з честю і гідністю з будь-якої важкої ситуації з клієнтом.

 

Кому буде корисно:

  • Юристам, які хочуть стати керуючими партерами своїх фірм
  • Юристам, які хочуть стати юридичними директорами глобального рівня
  • Юристам і студентам, які хочуть стати справжніми професіоналами в юриспруденції
  • Менеджерам з розвитку бізнесу і маркетологам для власного розвитку
  • Всім, хто вважає, що весь світ може стати його клієнтом

 

За результатами майстер-класу ви:

  1. Сформуєте розуміння, що таке клієнтоорієнтована комунікація і як правильно її будувати.
  2. Отримаєте ефективні інструменти побудови клієнтоорієнтованих комунікацій у себе в компанії в цілому і для себе особисто зокрема.
  3. Розвинете вміння і гнучкість в налагодженні необхідних контактів, а також комунікацій зі справжніми і перспективними клієнтами.
  4. Розберетеся, які бувають психотипи клієнтів, що і як з ними робити, щоб вони залишалися клієнтами.

 

Тренер Вікторія Єсауленко

  • Досвід в PR і маркетингу – 17 років
  • Сертифікований бізнес-тренер
  • Член Спілки журналістів України
  • Колумніст Forbes Women Ukraine, НВ, MMR, Mind!, WoMo
  • Автор книги “Жіночі секрети в PR технологіях”, “Бажаю щастя в особистому житті. Маркетинг”
  • Кращий маркетолог юридичного ринку 2017 та 2018 р.р. за версією видавництва “Юридична практика”
  • Спікер TEDx Women
  • Спікер FuckUp Nights
  • Спікер “Часопис”, Академія консалтингового бізнесу, спікер Вища школа комунікацій, ACC, EBA, АПУ

 

Освіта:

  • Chartered Institute of Marketing,  Postgraduate Diploma in Marketing
  • Студія театральної імпровізації “Чорний квадрат”

 

Попередній досвід:

  • Директор по маркетингу ЮФ “Астерс”
  • Marketing Communication Manager ING Ukraine
  • PR і маркетинг директор NAI Pickard
  • PR директор радіостанції EuropaPlus

Вартість участі від 350 грн, та ми не обмежуємо Вас у сумі благодійного внеску.

ВАЖЛИВО! Всі кошти, зібрані від проведення, заходу будуть передані на реалізацію програми «Гідна старість» МБФ Let’s help 

 

{Donors}
500 UAH
Александр П /
350 UAH
Зерняха Юлія /
350 UAH
Зоя /
700 UAH
Эльмира и Валерия /
400 UAH
Марина Рященко /
{Result}
null
{Other projects}